HALLO SUNSHINE

Onsdag idag, och snart är det helg. Vad skönt. Imorgon är det min sista dag på La Ca Mi den här veckan, känns otroligt skönt. Behöver vila. Ja, och på fredag är det ÄNTLIGEN den stora idol-finalen. Ska bli otroligt spännande att få se vem det är som vinner. Troligen så blir det Amanda. Men jag vill helst att Picasso vinner. Älskar hennes röst. Men vi får se. Innan dess ska jag hinna med en hel del, måste besöka optikern. Mina kontaktlinser fugerar inte riktigt som de ska. Och efter det ska jag träffa Mikkis, har inte träffat henne på  evigheter känns det som. Ja, nästa  helg fyller hon år med, då blir det utgång, hon ska firas rejält. HAHA. På lördag bär det av till Älgarås. Ska kanske besöka leckström med innan dess. Hon ska nämligen ut på lördag kväll, med sina arbetskollegor. Då ville hon att jag skulle fixa håret på henne.  Jag är ju expert på det. Eller det är väll kanske att ta i, men jag är bra på att locka håret. Frisyren blir bra, men det får sina konsekvenser med, nämligen brännmärken. Det bor en riktig liten sadist i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0