Julafton

Julafton idag, dagen började med att vi åt grötfrukost. Efter det hade klockan hunnit bli 13 och vi begav oss till Görans (mammas sambo) son för att äta julmat. Där fanns det lite annat roligt folk på plats. Vi fick äta riktig god mat, och skölja  ner allt med julmust och öl, jag drack dock endast julmust. Gott gott. Det blev även tv-tittande. Kalle Anka och co så klart. Hur kan man missa det? Fast det börjar bli lite tjatigt nu, men man njuter och garvar ändå. Ja, det var riktigt trevligt som sagt. Får ju inte glömma att nämna alla fina klappar jag fick tack så hemskt mycket! Fick bland annat en enorm marsipan gris. Har redan börjat äta på den. Ja, nu är jag hemma igen som sagt. Känner mig uppsväld som en ballong, kan knappt andas. Om någon nämner ordet mat, spyr jag upp allt jag fick i mig under dagen. Och det var inte lite ska jag säga er. All mat plus en massa choklad och ischoklad, och mer chocklad. Fick typ 4 alladin låder med. OJOJ. Hur ska det här gå. Mår inte alls bra. Så imorgon lär det bli en lång, och med det menar jag riktig lång promenad.

Nu ska jag kila. Ha en fortsatt trevlig julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0