Ledighet

Hurra för ledighet! Ja, idag var det min sista dag på La Ca Mi för det här året iaf. Nu kommer jag vara ledig i fyra veckor. Känns så skönt. Fast samtidigt känns det vemodigt, trivs ju väldigt bra hos dem. Idag har det varit en tuff dag, så mycket folk, ibland kan man ju undra vart allt folk kommer ifrån, bor det verkligen så mycket folk i mariestad? haha, eller är det så att alla kryper fram nu när det är några dagar kvar till jul, jag vem vet. Fick även jobba med camillas dotter, emelie. Vi hade så roligt ihop,. Kul och jobba med någon i ens egen ålder. Är hemma nu, slutade för en timma sen, mina fötter värker och jag har huvudvärk. Inte kul alls. Ja, och imorgon är det fredag, då ska jag iväg till leckström där på kvällen, vi ska ha en liten filmkväll, och så kommer det lite andra tjejor med som man inte har träffat på länge. Ska bli så roligt. Dessutom är det inte långt kvar tills jag flyger till moskva, idag är det exakt en vecka kvar tills vi flyger. Känns lite konstigt, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0