Tristess

Måndag idag. Det innebär nya arbetsuppgifter att ta tag i. Ja, fick sluta  klockan 15 idag, kändes bra. Det innäbar att jag hann med en hel del idag faktiskt. Spanade in lite julklappar , köpte dock inga. Det får vänta några dagar. Funderar även på vad jag ska köpa till Mikkis. Hon fyller år på söndag, men hon ska firas redan på lördag. Men smycken brukar väll uppskattas av dem flesta?Eller , ni får gärna komma med tips och ideér. Ja, vad ska man säga mer. Marie Picasso vann IDOL, det var väll helt okej tycker jag. Det förtjänade hon. Angående Amanda  så kommerhon  att komma långt ändå tror jag, ännu längre än marie förhoppningsvis, fast hon van idol. Hon har ju en väldigt speciell och personlig röst och stil, och det kommer locka många låtskrivare och producenter. Vi kommer defenitivt  att få se mer av henne, det är jag helt säker på.

Känner mig rastlös och allmänt trött i både huvud och kroppen. Kan väll skylla på att det är måndag. Ja, vad händer nu då. Inte mycket faktiskt, ska invänta Prison Break. Ska ta och göra mamma sällskap vid teven. Hon sitter fastklistrad där och tittar på Nobelgalan. En massa sofistekerat folk.

Hade ingen inspiration idag när jag skrev det här inlägget. Ni kanske märker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0