1 november

Vilken dag det har varit idag. Lugn- knappast, hektisk, ja. Fy, trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt att jobba (praktisera) i en sådant liten affär. Men nu vet jag hur det är. När jag kom hem för cirka två timmar sedan kunde jag knappt stå på benen. Så trött är jag. Fick besök vid lunchen idag av mikkis och elin, det var trevligt att äta lunch tilsammans med dem. Inte för att den trevliga matstunden varade så länge men ändå. Imorgon är det äntligen fredag. Då ska jag  njuta av min lediga dag, läsa nån bra bok, gå ut och gå.osv. På lördag ska jag umgås med mikkis och på kvällen ska vi dra vidare till statt, förhoppningsvis om våra planer inte ändras drastiskt.
Fick även veta idag att jag får välja ut vilket plagg jag vill i hela butiken, och helt GRATIS. Känner mig överlycklig, och kalla mig inte för materialistisk för det är jag inte, i vanliga fall iaf. Men man säger ju adrig nej till någonting gratis.

Hej så länge, nu ska jag kila iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0