Fix ide

Idag har det varit en intensiv dag på La ca mi, men jag överlevde. Känns skönt att få vara ledig nu, tre dagar. Till helgen händer det inte mycket faktiskt, ska gå och titta på julskyltningen på lördag, men annars så blir det en lugn helg. Har ingen lust att gå ut .En kompis till mig undrade om jag ville följa med till statt på lördag, men nej. Känner inte för att festa. Har blivit en sån tråkmåns på sistone.

Fick en sån här impulsiv ide för ett bra tag sedan, ville nämligen införskaffa mig en tatuering. Men nu har det gått ett bra tag sedan jag fick iden och jag vill fortfarande ha en tatuering. Men jag vet inte var på kroppen den ska sitta, den får inte vara för stor.

  Jessica Alba har en snygg tatuering.
  image44                      


Igår den 21 / 11 var det exakt tre månader tills jag fyller 20 år, det är helt sanslöst. Tänk att lilla jag ska bli så stor.
Kanske ska önska mig en tatuering i födelsedagspresent. Nej, kanske lite dumt. haha.
Men innan mig finns det andra personer som ska fylla år:

Jossan fyller 27/11, 19 år
Elin G 3/12,  (om jag inte minns fel,) 19 år.
Mikaela 16/12 19 år
Oscar 20 /12 20 år
Malin 11/12 18 år
OCH JAG 21 / 2- 08 DET VIKTIGASTE DATUMET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0