Intellektuell




Det har hänt ett mirakel i mitt liv, jag har börjat tycka om att läsa böcker. HAHA ja tro det eller ej så är det faktiskt ett mirakel när det gäller mig. Har aldrig varit intresserad av böcker förut. Men nu har det blivit tvärtom.  Har börjat sluka böcker, inte bokstavligt då. Är riktigt imponerad av mig själv faktiskt! Allt började med att jag läste - Magdalena Graafs bok, det ska bli ett sant nöje att döda dig, anledningen till att jag läste den var bara för att min mor hade läst den, så då tänkte jag, ja varför inte, jag kan väll också läsa den. Ja men vi får väll se hur länge mitt nya bok intresse håller i sig HAHA.
Nu blev jag riktigt sugen på cupcakes


image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0