Nya Modet

Tittade på fotbollsgalan igår-måndag, hade inget bättre för mig nämligen. Men det har inte med det att göra. Tänkte bara nämna The Arks framträdande på galan . Jag tycker  verkligen om deras musik, det gör jag verkligen, men  inte deras scenkläder. Herregud säger jag bara. Igår så hade sångaren i The Ark, OLA på sig en oerhört snäv liten skin dräkt. Det såg nästan ut som om den skulle spricka (dräkten alltså) och man såg verkligen allt och med det menar jag ALLT, hela paketen. Framhävde verkligen alla hans behag. Haha. Hur kan man tycka att det är SNYGGT?. Killar ska inte ha åtsittande kläder speciellt inte  byxor, visst tröjor går bra men där går gränsen. Nåja nu har jag sagt min åsikt om detta. Håller någon med mig?

NU får de räcka för idag. 


 Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0