Reflektioner

Helgen har varit otroligt lugn men framför allt ensam. Har i princip spenderat helgen alldeles i min ensamhet, och om jag ska vara ärlig så kändes det faktiskt konstigt nog bra. Även om det låter väldigt ensamt. Jag vet inte varför? Men ibland vill man vara för sig själv, fundera och reflektera över sin tillvaro, nej nu ska jag inte bli sådär äckligt djup, men ni förstår nog vad jag pratar om. Jag är nog lite av en ensam varg ibland. Missförstå mig inte nu för jag tycker verkligen att umgås med mina nära och kära och träffa nya människor, men ibland kommer det stunder då man vill vara för sig själv. Känner mig verkligen utvilad efter helgen. Nu kommer jag orka med ännu en tuff vecka på La ca mi. Det kommer nog bara bli ännu tuffare nu fram över, eftersom det börjar närma sig jul, och då ska alla männsikor börja sin jakt på julklappar. Det är ju redan julskyltining nu på lördag, tidigt i år.  På tal om julklappar så måste jag börja tänka på det snart, har inte köpt en enda liten julklapp än, fast det är väll kanske för tidigt än eller?  Tycker att det är jätte jobbigt att handla julklappar speciellt till det manliga könet. Nej, men det ska nog gå fint. Det gäller ju bara och få lite inspiration så att man kan köpa bra julklappar. Själv så har jag redan önskat mig en julklapp, jag vill ha en digetalkamera, eftersom min gamla är trasig, tyvärr. och jag överlever inte utan en kamera så är det bara. Men vi får väll se om den snälla tomten uppfyller min önskan.
Ja annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Allt är som vanligt, inge stora förändringar. Har redan börjat längta till helgen, fast det är bara måndag, men men så är det. Sitter här framför datorn och försöker fördriva tiden på bästa möjliga sett. Vill att klockan ska bli tio så att jag kan sätta mig framför teven, slå på kanal 3 och njuta av PRISON BREAK eller kanske rysa. Funderar även på att börja träna på korpen igen, börjar kommer ur form känner jag. Det var ju jätte länge sedan jag och elin träna där, senaste gången jag besökte korpen var nog i juni, precis innan studenten och balen då man ville se ut extra bra och slank. HAHA jag det var tider det. Saknar det ibland, när man börjar minnas tillbaka.

Nu börjar jag bli trött på att skriva, ska ge mig iväg nu och invänta prison break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0