TRALALA

En snabb sumering  av min händelserika helg.

Helgen har varit otroligt lugn må jag säga. I Lördags var jag och elin ute på stan och tittade på julskyltningen, fanns inte så mycket att se egentligen. Men det var kul att bara komma ut. Det blev en fika på Lundsteds med, tänkte först fika på Ströget, men det var proppfullt där. Så vi vandrade till Lundstedts istället. Träffade även på mikkis och staffan, kul. Stod och pratatade lite med dem. Sedan begav vi oss hem till mig, på hemvägen stannade vi inne på oxen och köpte lite skummtomtar. Kände mig som en stor jultomte efteråt. HAHA ja så kan det gå. Så vi åt skummtomtar och tittade på filmen, PÅ smällen. Efter det åkte hon hem. och jag åkte vidare till Älgarås. Ja, så har min helg sett ut i princip. Ja, och idag är det måndag, har varit en lång och händelselös dag på LA CA MI , trodde att jag aldrig skulle gå hem, det var så seegt. Men jag hoppas att det blir en bättre dag imorgon, förhoppningsvis. Ja vad ska man säga mer. Josefin fyller 19 år iimorgon. GRATTIS I FÖRSKOTT. Annars så händer det inte mycket i veckan. Juste mamma har beställt biljetter med, flyger till moskva den 26 december. Ska hälsa på morfar min. Ska bli så skönt att komma bort från vardagen. Nu ska jag se till att få lite mat i mig. Känner mig nästan utsvulten, har bara ätit en liten pajbit idag.





Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0