Det blir aldrig som man har tänkt sig

I början av förra veckan, bestämde jag och mikaela att vi skulle gå ut till helgen (statt),  till och med elin hade tänkt följa med för en gång skull(hon hatar nämligen att gå ut och festa, hon vill hellre stanna hemma och ha supkalas).Fast det kan vara kul det också ,ibland, men jag föredrar hellre  att gå ut och dansa o träffa och spana in nytt folk. men men. Men nu helt plötsligt har det blivit så att mikaela inte kan följa med till statt, hon ska umgås med sin pojkvänn istället, visst det låter jätte bra, men hon kunde ju sagt det lite tidigare tycker man ju,här har man ju liksom sett fram emot helgen. men men det blir ju aldrig som man har tänkt sig. Iallafall så ska jag strunta i statt den här helgen. Elin ska komma hem till mig, så ska vi  ha filmkväll och käka mycket godis.(bli tjocka) 
Sen får vi se vad som händer nästa helg, kanske kan få med emelie och dem andra flickorna ut (dom skulle nämligen till skövde och festa i helgen).


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0