Monday

Helgen har varit superbra. I lördags var jag och flickorna ute på statt, kul, mycket folk, för mycket dricka, men annars helt okej. I söndags var det mindre okej, hade en sån himla huvudvärk, och värk i hela kroppen. Men ändå, helgen blev lyckad trots allt. Idag är det måndag och min första dag som praktikant på La ca mi . Känns bra, mycket som man måste hålla reda på så här i början, men jag är snabblärd så de ska nog gå fint. Ja annars så har jag ingenting inplanerat den här veckan förutom att jag måste gå på praktiken, mån till torsdag och på  fredag jobbar jag. Får se vad som händer till helgen, blir förhoppningsvis en lugn helg. Eller inte.
Ja just nu sitter jag här framför min dator och försöker fördriva tiden på bästa sett. Vill att klockan ska bli 22.00 så att jag kan äntligen få titta på Prison Break!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0