Onödig fakta

Vilken bok läste du senast? Jane Fonda "mitt liv så här långt".
Vad gjorde du igår? umgiks med mikkis och leckström
Vad har du gjort idag? jobbat (slitit)
Vad har du ätit idag? Gröt
Vad har du på dig idag? jeans+arbetströja
Följer du några tvserier, vilka? YES, alldeles för många. Men kan alltid nämna en. Prison Break
När drack du senast? För en timme sedan
Vad drack du? Te, för att jag fryser
Vad är det värsta du vet? Dubbelmoral och oärlighet.
Använder du parfym? Nopp
Favoritplagg till vardags? jeans
Favoritplagg till fest? naket
Vad ska du göra imorgon? Komma på meningen med livet
Bästa raggningsrepliken du fått: är den här stolen ledig.haha nej det var inget bra 
Dagens lögn: Jag har inte ljugit idag. 
Hur många MVG hade du i gymnasiet: hemligt
Vad vill du skall hända inom den närmaste tiden: Nått spännande
Vad vill du göra nu: vill att klockan blir halv elva så att jag kan få se färdigt på idol, för att sedan gå och lägga mig.
Vad är du sugen på just nu? Ja du, bra fråga
Största fördomen folk har om dig? Ärligt, jag vet faktiskt inte
Tycker du att åldern har nån betydelse? Beror på. Allting är relativt.
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? Vara sig själv helt enkelt
Har du varit hos en psykolog? Nopp, har inte behövt det, eller vem vet.
Vad tycker du om? mycket.
Vad har du i din handväska idag? luft.
Vad ser du fram emot? morgondagen
Favorittidning? Cosmopolitan
Mest hatade stil: sunkig  stil
Mest hatade känsla: Den där då man känner sig ful och äcklig.
Mest hatade säsong: Hösten, fy fan. .
Tror du att din stil kommer att ändras: Jo, tycker om förändringar
Har du varit, eller är du besatt av någon?: Haha kanske det. Eller nej förresten vad är det jag säger.
Senaste sms:et: Okänd person
Vad sa du senast? Nu går jag
Till vem då? till mamsen
Vad behöver du mest just nu? Sömn
Hur raggar du? Det gör jag inte?
Vad lyssnar du på för låt just nu: Keane- walnut tree
När fick du senast en present:  På Studentdagen (en bärbardator) 
Brukar du bädda sängen: Jajemänsan
Vad har du på väggarna: tapeter?.
Vem var den senaste person du umgicks med: eller personerna, mikaela och elin
När gick du och lade dig igår: Runt 11 tiden.
När klev du upp idag: kl 8.30 då ringde min dumma veckaklocka. 
Är du svårflörtad: Ja det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0