Tiden

Ännu en dag på praktiken. Idag har det varit en bra dag, har inte behövt anstränga mig mycket, inte alls. Har sorterat bland alla möjliga smycken hela dagen. Ska inte klaga, blev dock lite seg i huvudet mot slutet av dagen, men så kan det gå. Fick besök av mikkis också, det var trevligt. Hon väntade på mig i butiken tills jag hade slutat, stackarn fick vänta i hela 30 minuter på mig.HAHA nej hon överlevde faktiskt.

Ja och så är det redan 1 november på torsdag, fy vad tiden rinner iväg. Josefin fyller ju år i november. Har inte träffat henne på jätte länge, tyvärr. Saknar henne.
Josse fyller ju bara 19år. Men när jag tänker efter så börjar min födelsedag närma sig också, bara 4 månader kvar och jag blir hela 20 år gammal. Det låter skrämmande faktiskt. Känner mig inte alls så gammal. Ibland kan man ju faktiskt undra om jag har fyllt 12? Nån gång måste man växa upp. När jag var mindre ville jag bli äldre så fort som möjligt så att man kunde fylla 18år och flytta hemifrån, fast nu är det tvärtom nu vill jag vara liten igen, eller vissa dagar iaf.

Nu ska jag gå och ta en dusch och efter det sätta mig framför teven.


BRA:
Imogen Heap
- Speeding Cars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0