Tisdag

Idag har jag och elin varit hos Barbro Glomsten(arbetsmarknadskonsult) och fått lite information om praktiken.Hon gav oss förslag på företag som söker praktikanter, så nu kommer det nog inte bli så himla svårt att hitta en bra praktikplats, det som kommer bli  svårast nu är att bestämma sig var man vill praktisera, finns en oerhört stor valmöjlighet. Men det ska nog gå fint. Redan imorgon ska jag gå och söka praktik.
Ja annars så händer det ganska så mycket i veckan, konstigt nog. På torsdag ska jag till stadshuset, för att skriva på lite papper inför mitt vikarie jobb på förskolan. Jag ska bland annat visa upp mitt belastningsregister, gymnasiebetyg. Medan på fredag ska jag iväg och städa hos en privatperson, får lite extraknäck. Och på lördag blir det förhoppningsvis statt .Ja så ser min vecka ut, späckad för en gång skull.

Nu ska jag gå och få i mig lite mat, har inte ätit lunch än. Hinner inte äta, när det finns så mycket att göra.Efter det ska jag gå ut på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0