What a day

Idag har jag umgåts med mikkis och elin hela dagen. Vi har varit på stan, fikat och tittat runt, besökte även min nyblivna arbetsplats (praktikplats), där jag ska börja på måndag. Mycket spännande. 
Ja, och imorgon ska jag jobba halva dagen. gött.
 


Tänkte bara säga att Björn Gustafsson är lätt den skönaste komikern i parlamentet. Satt och tittade på parlamentet i söndags kväll och då såg jag honom för första gången, då förstod jag att hans parti (blått) skulle vinna, och det gjorde det. Han kommer bli stor säger jag bara, och han är bara 20 år. Den killen kan snacka.
Annars så tycker jag att Magnus Betner är ju bara så härlig. Han vet verkligen hur han ska fånga sin  publik, och det lyckas han med.
                                                                                                      image50
image49   


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0