GBG

Godmorgon, har precis stigit upp ur min sköna säng och nu sitter jag här och bloggar och dessutom hinner med lite frukost. Igår, onsdag, umgicks jag med Mikaela, alltid lika trevligt att träffa henne. Vi gick på stan  och tittade efter en present till Johanna, som fyller år nästa veckan. Hittade dock inget som föll i smaken, men det är en vecka kvar, så det är ingen brådska. Idag händer det inte mycket, förutom att jag måste börja städa i lägenheten inför flytten, usch vilket slit det kommer att bli. Imorgon, fredag bär det av till Göteborg med mamsen, skönt att komma bort lite. Det ska bli jätte trevligt, ska iväg till pressbyrån senare idag och köpa två regionen runt ( 24 h) till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0