Veckoprognosen

Då var det dags för en rejäl uppdatering. Då kan jag börja där jag slutade. I fredags var jag och min mor nere i Göteborg och shoppade loss och bara njöt och värmen och alla goa och glada göteborgare. Tycker om Göteborg, en väldigt hemtrevlig och mysig stad, inte alls lika hektisk som Stockholm, inte konstigt. Men ändå har jag valt att spendera mina närmaste år där. I söndags fyllde mor, 50 år då var det ett stort kalas med mycket folk och mycket mat. Hur ser veckoprognosen ut för den här veckan då? Ja, idag är det redan onsdag, halva veckan har runnit iväg. Jag har redan hunnit med en hel del, jag har börjat städa inför flytten som äger rum nästa vecka, idag har jag tvättat två fönster, usch det var krävande. Imorgon blir det mer städning. Den tiden som är kvar av den här veckan ser mycket slitsam ut. Men på lördag är det min vilodag, eller inte? Då fyller Johanna 20 år. Festen börjar hos henne och fortsätter på statt. Det kommer bli kanondag.

Nu ska jag bege mig ut i solen på en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0