Glass i stora lass

Godmorgon eller ska man säga Godeftermiddag. Gårdagen blev lyckad. Kvällen började hos mikkis, vi tittade på melodifestivalen och hade allmänt trevligt. Apropå melodifestivalen så tycker jag att bidragen blir bara sämre och sämre för varje deltävling. Okej det finns undantag. Tyckte att det var rätt att sanna nielsen gick vidare till finalen, det förtjänade hon. Vilken röst hon har. Jag ryser nästan när jag hör henne sjunga. Och det är positivt. Efter medlodifestivalen gjorde vi oss i ordning och gick vidare till statt för att möta upp ett gäng glada människor. Där inne fortsatte festen. Jag råkade inte ut för några pinsamheter utan det var helt okej. Ingen bakfylla idag, tack och lov. Nej jag brukar aldrig råka ut för det, det har bara hänt nån enstaka gång vad jag kan minnas. Nej men jag får tacka för en lyckad kväll. Vad händer idag då? inte mycket, blir en vanlig ingetgöra söndag. Måste dock räkna lite matte, tyvärr. Annars ska jag bara ta det lungt. Ikväll är det elle galan med, det får man inte missa. Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år. Fyra dagar kvar, nedräkningen har börjat.

Nu ska jag gå och äta lite glass.

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0