Händelserik dag+Björn Gustafsson


Så har min helg varit

I fredags åkte jag och elin l till Skövde för att se Jumper som hade premiär. Visningen började 18.30. Innan dess tog vi en snabb titt i alla affärer och fikade såklart. Filmen var superbra, hade sämre förväntningar faktiskt. Brukar inte tycka om actionfilmer, men den här var ett undantag. Biosalongen var fullsmockad av människor. Det var flest tjejer som hade kommit för att se filmen, inte konstigt egentligen. Hayden Christensen medverkade i filmen, men det fanns en hel del killa med, men det förklarar ju saken, eftersom Rachel Bilson var med. När filmen var slut ca 20.30 begav vi oss hem till Mariestad. Men när vi hade lämnat bion förstod vi rätt snabbt att det inte skulle bli en trevlig hemfärd. Medan vi var inne på bion hade det bildats snöstorm ute. Inte kul alls. Så mycket blötsnö. Men resan hem gick bra tack och lov. Vi körde hur sakta som helst, det gick inte köra snabbt, det förstår väll vem som helst. Vi körde förbi vägskyltar som hade blåstbort. När vi väl var inne i stan, hade det slutat snöa och blåsa. Men elin fortsatte inte hem till Sjötorp utan hon stannade hos mig. Efter hela resan blev vi så upprymda, och vi var inte trötta längre, därför bestämde vi oss för att hyra en film på åkes, det fick bli Inget är heligt med Magnus Betnér. En kul snubbe. Men det var en riktig upplevelse. Påminner lite om när vi var i Stockholm förra året, vid den här tiden, då hamnade vi också i snöstorm.
Vad tyckte ni om melodifestivalen igår? Jag tyckte inte att rätt låtar gick vidare. Tyckte att Patrik Isaksson skulle ha gått vidare till final, iallafall till andra chansen, och även Ainbusk. Det var orättvist. BWO var en klar vinnare. Men min ända vinnare är ju ändå Björn Gustafsson. Han är helt underbar, i´m in love. Och den sången som han tillägnade Carina Berg. OJOJO.
Idag söndag, blir det att ta det lungt, titta på reprisen av lets dance, eftersom jag   missade det i fredags. Sen blir det en lång promenad med mamsen. Måste även städa i garderoben. Så ser mina planer ut för idag.

Här kommer det ett klipp med Björn Gustafsson, Sången om Carina Berg


Kommentarer
Postat av: milla

Björn är bäst ;)

2008-02-24 @ 10:52:22
URL: http://millarocker.blogg.se
Postat av: jessi

Björn är skön, och nog dagens största blogg ämne tror jag :)

2008-02-24 @ 12:57:26
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0