I´ts hard to shop

Mycket händelserik dag har det varit idag. Dagen började med att klockan ringde halv nio, då var jag tvungen  att mosa mig upp ur min sköna säng och bege mig bort till duschen. Efter att gjort sig i ordning. Och ätit lite frukost. Bagav jag mig ut för att möta elin därefter satte vi oss på bussen och åkte hela vägen till skövde. Ingen bil blev det den här gången. Enligt shoppingplanerna skulle jag försöka hitta en vårjacka- kappa. Men det var inte så lätt, hade visserligen spannat in en kappa sen tidigare. Men efter att ha provat den ett antal gånger , beslöt jag mig för att inte köpa den. Men jakten fortsatte efter en vårjacka. För att göra historien kort, så fanns det ingen jacka i min smak, så kräsen är jag. Shoppingen slutade med en kjol helt enkelt, inte alls planerat. Utan det var bara ett impulsköp. Elin blev inte utan något hon heller, det fick bli ett par nya jeans. Inte planerat det heller. Ibland är det faktiskt rolig att impulsshoppa. Det var en lång shoppingdag, men rolig. Och så mycket folk. Tänkte bara ge ett tips shoppa aldrig på helgerna, fredag inräknad. Om ni inte vill bli ihjälmosade. Ja, det var min dag det. Har ont i huvudet och mina fötter värker. Men vem har sagt att det är lätt att shoppa?
Nu räcker det för mig. Ska invänta let´s dance nu.

Den här kappan hade jag spanat in sen tidigare. Köpte dock den aldrig.
Kappan kommer från H&M
image86

Det fick bli en sådan jeanskjol istället
Köpt på hm.

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0