Vårkänslor

Yes våren har äntligen kommit. Idag har det varit fruktansvärt varmt, säkert +10 grader. Är precis hemkommen från en promenad. Hade min vinterjacka på mig, så då är det väll kanske inte så konstigt att jag blev varm. Hur har dagen varit annars då? Jo bra, vaknade sent idag, kvart över tio blev frvånad över mig själv eftersom jag aldrig brukar sova så länge i vanliga fall. Annars så har jag räknat matte, ska lämna in en hemuppgift imorgon. Vi har börjat planera min födelsedag med, som är på torsdag. Men jag tycker inte att det är så märkvärdigt att fylla 20 egentligen. Visst det är ett stort datum. Har inte direkt önskat mig något speciellt. Leckström ska iaf bjuda mig på bio på fredag. Det är nämligen en film som har premiär då, som jag gärna skulle vilja se. Men vi får se vad det blir för film. Jag vet inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0