Education

Det var länge sen jag besökte min blogg och skrev något vettigt. Hade nästan glömt bort att jag hade en alldeles egen blogg. Jao. Idag är det söndag, har städat i min garderob det tog nästan hela dagen, det blev mycket som fick åka ut ur garderoben och vidare till secondhand. Det känns befriande att slänga kläder som man inte har någon användning för . Ja, fast tomt blev det. Så nu gäller det att shoppa. Vad har hänt sen sist då? Ja, jag ska börja läsa matte c på komvux, ska dit redan imorgon och anmäla mig. Sedan till hösten ska jag börja plugga igen, fast nu på högskolan. Det är också en nyhet. Denna idé fick jag under min vistelse i moskva. En impulsiv idé. Nej men det är lika bra att börja studera igen. För om man drar ut på det kanske man aldrig börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0