Gossip-we like

Hej hopp gott folk. Idag har jag varit hemma hela dagen och pluggat min svåra matte. Men svårigheten har börjat släppa succesivt. Har fått ett slags intresse. Jag har även anmält mig till högskoleprovet som är den 15 april. Ska försöka få ett bättre resultat på högskoleprovet i år än vad jag fick förra året. Nämner ej poängen. Hade även planerat att umgås med mikkis idag. Men hon var otillgänglig som alltid. Nej, men hon är mitt i en svårperiod just nu. Dessutom har min telefon ringt som aldrig förr. Jag är visst populär idag eller vad? Nej, men  nu mina vänner ska jag gå och fixa mig något att äta.
Gårdagens nya serie, Gossip Girl kommer nog bli en succe precis som The oc. Den serien är helt klart godkänd!

Your gossip girl

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0