Plugghäst- jag

ÄR nyligen hemkommen från komvux. Var och skrev in mig där. Har ju bestämt mig för att tortera mig själv och läsa matte. Är inget vidare bra på matematik kan jag ju meddela er. Så det här kommer bli en stor utmaning för mig. I skolan hade jag jätte jobbigt för matte. För det första så tycker jag att matte är skit tråkigt och för det andra är jag inte ett dugg intresserad. Men varför läser jag matte? Jo jag är så illa tvungen, för att kunna komman in på den utbildning jag vill nämligen internationell ekonomi. Får sätta lite desciplin på mig själv nu, och försöka förstå mig på matte, vem vet det kanske inte är så himla krångligt som jag tror att det är. Finns det ett intresse för någonting så går det alltid att lösa det. Ska försöka räkna varje dag nu framöver.

Nu ska jag ta en kopp kaffe för att sedan gå ner till stan och köpa bland annat en almanacka.

hej


Ingen matte blev det under hela dagen, måste verkligen sätta mig med det imorgon om jag ska komma någon vart. Träffade på leckström i stan med, vi tog en fika och en tripp i stan. Fönstershoppade lite. Försöker nämligen spara lite pengar nu.  Vi stötte på mikkis med. Usch hon har det inte lätt just nu. Det är personligt kan inte prata om det öppet.
Nu ska jag gå och sätta mig framför teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0