Big City

Idag är det redan torsdag, och det är min tredje dag som storstadsbo. Idag har jag varit och utforskat Stockholm på egen hand. Det var riktigt spänande faktiskt. Jag har en tendens att vela bort mig i stora städer, men icke den här gången. Det gick fint. Det som fortfarande är lite skrämmande, eller kanske ovant är den stora folkmängden. Fast där vi bor är det väldigt lugnt,  ( vi bor ca 10 min från gamla stan med tunnelbana) .Men jag kommer vänja mig, förhoppningsvis. Imorgon, fredag börjar Stockholm Pride. Håller på i en vecka, jösses. Det kommer bli stökigt, tro mig. Jag ska faktisk in till centrum imorgon och titta på paraden, inte för att det intresserar mig, men ändå för skojs skull. Har aldrig sett  något liknande. Japp, ännu en nyhet är att jag ska förhoppningsvis börja jobba som barnflika, fast det är bara på deltid, så att jag  kan kombinera arbete med studierna.  Nu är jag jätte trött i mina ben, ska lägga mig ner och titta på teve en stund. 
 


Kommentarer
Postat av: medius

Vad kul att allting bara rullar på! och att du trivs. vi tänker allt på dig här hemma! kraam

2008-07-24 @ 18:38:19
URL: http://medius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0