Filmtipset

Här kommer jag med veckans filmtips. Laddade nyligen ner den här filmen, Never back down. Dem som medverkar i filmen är bla, Sean Faris, Amber Heard och Cam Gigandet ( spelade volshock i the oc)
Handling: Jake Tyler (Sean Faris) har flyttat in i en ny stad. Kort därpå hamnar han med tvång in i ett kickboxningsbråk där han blir förnedrat nerslagen. Efter att hans familj och vänner blivit hotade söker han upp en fight-veteran för att träna upp sin kropp och hjärna för att en sista gång i en material-arttävling hämnas på mästaren Ryan McCarty (Cam Gigandet).
 Jag tyckte inte att filmen var så värst bra, ingen direkt handling fanns med. Det enda som var positivt, var ju att få se Cam och Sean brottas (slåss). Ojojoj ögongodis för hela kvällen kan jag lova.  Men jag skulle inte se om den. 

Här kommer trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0