Friday

Friday

Idag är det fredag, veckorna rinner iväg nu när man har någonting att sysselsätta sig med på dagarna,
som att gå till jobbet varje dag. Det har nu gått två veckor och lite mer sen jag började på mitt sommarjobb.
Tiden har gått otroligt fort, för det enda man gör på dagarna är att åka / cykla iväg till jobbet, efter det
komma hem igen, sova lite och sedan upp och jobba igen. Självklart så har jag haft ett par vilodagar, men
inte många. Nu är det endast två veckor kvar på mitt jobb. Sen flyttar jag upp till Stockholm. Det känns
helt sanslöst att det är endast två veckor och några dagar kvar tills jag flyttar.
 Vad sker till helgen då? Det är min första lediga helg på två veckor. Imorgon, lördag ska jag och min
mor ta en tripp till Skövde och spana lite. Sen på söndag blir det förhoppningsvis bio med Leckström.
Vi har dock ännu inte valt någon film vi vill se, tankarna har ju kretsat runt sex and the city.
Alla säger att den är såå bra!? Stämmer kanske, vad vet jag. Elin tyckte att den är alldeles för lång (
2h och 25 min), tråkmåns.
Men vi får se hur det blir med det, men bio blir det iaf!

Nu ska jag bege mig ut på en promenad här i byn.
Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, hur har din dag varigt?

2008-07-04 @ 18:08:56
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0