Beslutsångest

Onsdag

Idag har jag varit på komvux och avslutat min Matte C kurs. Bestämde mig för att inte plugga internationell ekonomi. Och då behöver jag ingen matte. Jag har alltid haft kämpigt med matten,så därför beslöt jag mig för att inte söka den utbildningen för att om jag tycker att det är svårt nu kommer det defenitivt inte att  bli lättare att läsa matematik på universitet/högskola. Istället har jag sökt Socionomprogrammet i första hand, uppe i Stockholm (stockholms univeritet). Efter socionomprogrammet hade jag tänkt läsa vidare till psykolog. Anledningen til att jag krånglar så är bara för att det är väldigt svårt att komma in på psykologlinjen på en gång. Väldigt höga poäng. Säkert 20,0. Men vi får se hur det blir. Jag har iaf sökt nu. I andra hand fick det bli ett program som heter språk kultur och marknad (SKM) , med ryska språket som inriktning.

Nu ska jag gå ut på en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0