Betänketid

Godmorgon gott folk. Jag vaknade av att solen sken in i mitt rum, kändes som om sommaren var här. Men snart så, det sägs att sommaren kommer vara väldigt varm, glödhet. Och då kommer man längta tillbaka till det här kalla och ruskiga vädret. Människan blir aldrig nöjd så är det bara. När det är varm vill man att det ska vara kallt och omvänt. Nej nu ska jag inte sitta här och filosofera. Elin ska komma hit om en stund, hon har ärenden i stan idag, och därför tänkte hon passa på och besöka mig. Vi ska göra det vi är allra bäst på, jo nämligén att titta på film. Idag blir det Virgin Territory. Har nyligen laddat ner den och hon ville så gärna se den, so what not? Nu ska jag bara invänta elin.

Dessutom fyller elin år snart, det är knappt två veckor kvar. Och jag vet inte vad jag ska ge henne i födelsedagspresent. Hjjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0