Det blir aldrig som man har tänkt sig

Godmorgon gott folk. Har nyligen stigit upp ur min säng. Nu gäller det att fixa lite frukost med. Var det någon som såg Let´s Dance igår? Vilken skräll. Tänk att det blir alltid fel personer som måste lämna tävlingen. Denna gång var det Bygglov-Matte och hans danspartner Karin som fick lämna tävlingen, det var orättvist. Och den den Karl-Petter, han passar mycket bättre ute på sin gård, varför röstade man inte ut honom. Karln kan ju inte dansa. Men folket ser inte det, tyvärr. Eller snarare vill inte se det. Kan nästan slå vad om att han kommer ända till finalen. Men jag hoppas ju för guds skull att han inte vinner hela tävligen. När Let´s Dance startade för ett antal månader, då var det så intressant, man satt verkligen benkäd framför teven varje fredag och skapade sina favoriter. Men nu har alla favoriter lämnat tävlingen, eller inte riktigt. Tina är också en favorti. Vill man inte längre titta.
Jao, vad händer annars idag? Inte mycket faktiskt, tråkigt väder idag. Solen skiner inte alls, det är mulet och börjar säkert regna vilken sekund som helst. Trist. Men måste ändå gå ut på en promenad senare idag. Måste även städa, damråtter ligger lite överallt. Annars blir det en lugn dag. Melodifestivalen idag, ser fram emot det. Blir tråkigt utan Björns underhållning men han kommer tillbaka till finalen, som är nästa lördag.
Nej nu ska jag gå och fixa lite frukost till mig. Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0