En dag på stan.

Vilken händelserik dag det har varit idag. Det började med att elin kom till mig vid halv tio, vi tittade på film, Virgin Territory och efter det var det dags för fika nere i stan. Därefter fortsatte elin ända bort till komvux och jag traskade mig hemåt. När jag väl var hemma år jag en tidig lunch och småräknade i min matte bok. Senare skulle jag möta upp elin på stan, så att vi kunde gå och kika lite i affärer. I stan träffade vi på Mikaela och Emilia, det var trevligt. Vi gick runt i stan för att slutligen ta ännu en fika. Två fikatillfällen på en dag, det var dyrt. Vi satt länge på fiket och pratade om allt mellan himmel och jord. Klockan började närma sig sex tiden då vi tittade på klockan första gången. Vi hade alltså suttit på fiket i nästan två timmar. Tiden hade bara runnit iväg. Men så blir det när man är i gott sällskap. Efter all fika, tog vi en snabb promenad i stan för att sedan gå vidare till Mikaela. Men nu är jag hemma igen. Kom hem för ca 20 minter sen.

Grey´s anatomi ikväll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0