Lördagsmorgon+födelsedag

Godmorgon!

Det är lördags morgon och jag känner mig allmänt trött. Såg ni på Let´s dance finalen igår? Det gjorde iaf jag. Mat-Tina vann. Det var bra tycker jag. Hon har verkligen utvecklats enormt under hela tävlingens gång. Vad händer idag då? För min del blir det att läsa till högskoleprovet. Det är exakt en vecka kvar idag. Nästa lördag vid den här tiden sitter jag på Vadsbogymnasiet och fruktar inför högskoleprovet. Nej, men det ska nog gå fint. Annars så ska jag klä på mig snart och gå ut, ta en kort promenad och kika lite på stan. Kanske hittar något kul om jag har tur. Det rimmade ju nästan.

Dessutom vill jag gratulera födelsedagsbarnet Emelie, hon fyller 20 år idag.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Systemet nästa eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0