Melodifestivalen

Godmorgon allt bra med er en sån här tidig söndags morgon? Gårdagen var helt fantastisk, vi hade så himla roligt. Jag och Mikaela anlände till Elin redan klockan tre. Vi hjälpte henne med att laga maten innan de andra töserna kom. Efter två och en halvtimme var kockarna äntligen färdiga. Vi gjorde en thaigryta med kyckling, en mängd med grönsaker och cashenötter plus ris till det. Till efterrätt gjorde vi till en hallon mouse. Allting var supergott. Efter middagen tittade vi på melodifestivalen, drack drinkar, åt godis och chips i mängder. Inte konstigt att jag har ont i magen idag. Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Var det rätt låt som vann? Det tyckte vi iaf. Jag tror också att vinnarlåten var redan färdigbestämt långt innan finalen, så det kom inte som någon chock direkt. Visserligen hade jag velat att Sanna Nielsen skulle ha vunnit, men jag tror inte att hon skulle ha en lika stor chans i eurovision som Charlotte, Charlotte har dessutom vunnit euroviison en gång tidigare. Men vi får se vad som händer i maj då Eurovisionsongcontest drar igång.

Nu ska jag äte lite frukost, sedan blir det promenaddags.

Två program som startar ikväll:

One tree hill 18.30
Parlamentet 20.30


Här får ni se två klipp med vår kära Björn Gustafsson, från gårdagens final i Globen.






Här kommer det några roliga klipp med Björn


Björn visar sina muskler




Björn kysser Nour



Björn+Nour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0