Nakenchock+Melodifestival

Vad tyckte ni om Melodifestivalen ikväll? Var det rätt låtar som gick vidare? Själv så tycker jag att för första gången så har svenska folket lyckats rösta rätt. Det var helt klart värdiga vinnare ( Linda Bengtzing, och Charlotte Pereli) som gick vidare till finalen i Stockholm. Vi får ju inte glömma bort Sibel och Nordman som gick vidare till andra chansen. Bra bra. Och på tal om  Björn Gustafsson, vilken nakenchock får man väll säga? Nästa gång kommer han säkert ut naken, eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Adam

Hej Daria, nu har jag varit seg på att svara.

Jaa LINDA BENGTZING! =)
Jag har faktiskt pussat henne på munnen vid en prisutdelning på högstadiet!haha ^^
Vem vinner i Globen?

2008-03-01 @ 22:28:56
URL: http://adamsebastian.blogg.se
Postat av: Adam

Ja, jag tyckte att Linda var bra, Calaisa var också bra. Men överlag så var det helt rätt låtar som gick vidare faktiskt! =)
Vad gör du nuförtiden annars?

2008-03-02 @ 18:27:50
URL: http://adamsebastian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0