THE BIG SITY

Har gjort en bra gärning idag, jag har nämligen ställt mig i bostadskö uppe i Stockholm, i tre köer faktiskt. Ska börja plugga i storstaden till hösten. Om allting går bra. Nu har man ju högskoleprovet att frukta inför med. Men det kan ju inte bli sämre än förra gången. Andra gången brukar gå bättre sägs det.
I veckan händer det inte mycket, imorgon, tisdag lämnar mamma mig ett par dagar. Hon ska upp till Stockholm på födelsedagskalas. En vännina till henne fyller år. Om jag är avundsjuk, ja om något. Hon blir borta i tre dagar. Och på lördag fyller elin 20 år! Måste inhandla en present till henne snart. Idag blir det en lugn dag, ska plugga lite matte och umgås med mamsen.

HEJ


Kommentarer
Postat av: Adam

haha, va bra! För då kan man ju komma och hälsa på.
Har du tränat något till högskoleprovet?

2008-03-10 @ 15:40:34
URL: http://adamsebastian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0